Informacje o prawie konsumenta do reklamacji zakupionego towaru:
1. Każdy Klient reklamujący towar zobowiązany jest zgłosić reklamację sprzedającemu poprzez wysłanie wiadomości email na adres: kontakt@kochanyurwis.pl, oraz wypełniając formularz reklamacji,
2. Reklamowany towar należy wysłać na adres: Skoroszewska 20/91 02-495 Warszawa
3. Klient jest zobowiązany do dołączenia wypełnionego i podpisanego formularzu wraz z odsyłanymi rzeczami,
4. Nie przyjmujemy przesyłek nieopłaconych, płatnych przy odbiorze oraz doręczanych do paczkomatów, koszty reklamowanego towaru ponosi klient,
5. Reklamowany przez Klienta (konsumenta) towar powinien zostać zapakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu,
6. Po otrzymaniu reklamowanego towaru, w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania firma Kochany Urwis ustosunkuje się do reklamacji towaru, i niezwłocznie poinformuje Klienta drogą mailową,