Reklamacje


Informacje o prawie konsumenta do reklamacji zakupionego towaru:

1. Każdy Klient reklamujący towar zobowiązany jest zgłosić reklamację sprzedającemu poprzez wysłanie wiadomości email na adres: reklamacje@kochanyurwis.pl, oraz wypełniając formularz reklamacji, który jest możliwy do pobrania pod tym

2. Reklamowany towar należy wysłać na adres: Kochany Urwis Sklep z odzieżą dziecięcą, ul. Wyżynna 4i, 30 - 617 Kraków

3. Klient jest zobowiązany do dołączenia wypełnionego i podpisanego formularzu wraz z odsyłanymi rzeczami,

4. Nie przyjmujemy przesyłek nieopłaconych, płatnych przy odbiorze oraz doręczanych do paczkomatów, koszty reklamowanego towaru ponosi klient,

5. Reklamowany przez Klienta (konsumenta) towar powinien zostać zapakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenia  przesyłki w trakcie transportu,

6. Po otrzymaniu reklamowanego towaru, w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania firma Kochany Urwis ustosunkuje się do reklamacji towaru, i niezwłocznie poinformuje Klienta drogą mailową,